W świecie urody, mody i showbiznesu...

Sieć Butik oraz Canyon organizują akcje „Pink Sunrise” w nadmorskich kurortach

0 24

 

Butik i Canyon – Pink Sunrise

Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, włączyła się w wakacyjną akcję „Pink Sunrise” organizowaną przez sieć Butik w siedmiu popularnych, nadmorskich kurortach: Ustroniu Morskim, Mielnie, Władysławowie, Jastarni, Helu, Stegnie, Krynicy Morskiej, w terminie lipiec – sierpień.

W każdym z siedmiu miast, tłumnie odwiedzanych przez turystów, odbędą się eventy z cyklu trzydziestu imprez taneczno – rozrywkowych, polegających na bezpośrednim kontakcie z ludźmi, pod nazwą: „Butik Pink Sunrise”. Scenariusz tych plenerowych imprez obejmuje między innymi pokazy tańca, koncerty na specjalnie wznoszonych scenach muzycznych z udziałem profesjonalnych Djów oraz konkursy. Plażowicze i turyści będą mogli „upolować” autograf jednej z gwiazd popularnego programu tanecznego You Can Dance, sympatycznego Tito oraz lubianej przez młodzież aktorki, Oli Szwed, którzy swoim wizerunkiem firmują zabawę podczas „Pink Sunrise”.

– Marka Canyon chętnie wspiera ciekawe, żywiołowe imprezy, gdyż takie właśnie są produkty Canyon’a – młodzieżowe, różnorodne kolorystycznie i dynamiczne jeśli chodzi o wzornictwo. Podczas eventu będziemy rozdawać nasze topowe akcesoria, między innymi słuchawki pchełki, które cieszą się dużą popularnością właśnie ze względu na unikalny design – mówi Izabela Idzikowska z firmy Asbis, właściciela marki Canyon.

Atrakcją będzie również specjalny, piętrowy autobus udekorowany wakacyjnymi kolorami i wzorami. Pojazd będzie mobilną platformą rozkręcającą imprezę i pojawi się wszędzie tam, gdzie trwać będzie dobra zabawa.

 

Canyon  to marka dla młodych ludzi, którzy prowadzą dynamiczny tryb życia. Oferuje szeroki wybór praktycznych, łatwych w użyciu produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów. Marka Canyon to połączenie nowoczesnego designu z konkurencyjnymi cenami. W portfolio znajdują się: kamery internetowe, odtwarzacze MP3, głośniki, zestawy słuchawkowe, myszki, kamery internetowe, torby do notebooków itp. Produkty są podzielone na trzy główne kategorie: linia standardowa, sportowa oraz platynowa (w skład której wchodzą produkty z kategorii: „biznes”). Produkty Canyon są w sprzedaży w ponad 50 krajach, posiadają strategiczne centra dystrybucji w Chinach, Finlandii, Czechach i Dubaju. Firma CANYON została założona w 2003 r. i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w Azji  i krajach leżących na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i w rejonie EMEA .

www.canyon-tech.pl

Leave A Reply

Your email address will not be published.