W świecie urody, mody i showbiznesu...

Paleta cieni inspirowana Facebookiem – nowa moda czy chwilowy trend?

0 4
YSL – cienie do powiek

Yves Saint Laurain stworzył limitowaną paletę cieni do powiek „Pure Chromatics Devoted To Fans”.

Firmy dosyć często wykorzystywały Social media do promowania swoich produktów, ale jeszcze nigdy produkty kosmetyczne nie były takim bliskim odwzorowaniem Facebooka… Kolor opakowania nawiązuje do niebieskiego odcienia charakterystycznego dla tego portalu społecznościowego. Podobnie sprawa ma się z kolorami cieniów.

Jak podaje portal Kiss and Makeup YSL stworzył zaledwie 1650 sztuk. Nie wiadomo jeszcze gdzie dokładnie będa one dostępne. Wiadomo jest jednak, że pierwsi o miejscu sprzedaży, cenie i sposobie dostępności dowiedzą się właśnie fani na profilu YSL na Facebooku. Cienie mają być podobno dostępne od 19 lipca w cenie około 39?, czyli ponad 200 zł.

Dział Public Relations nie podał szczegółów co do ewentualnego stworzenia pełnej kolekcji, ale możemy się spodziewać kolejnych firm, które stworzą zestawy kosmetyków nie tylko do makijażu, ale także do całego ciała inspirowanych przez społecznosć Facebooka i przeznaczonych dla swoich wiernych fanów.

Pozostaje nam zapytać  czy „lubicie to”…

Leave A Reply

Your email address will not be published.