W świecie urody, mody i showbiznesu...

Pokonaj cellulit w 4 tygodnie z Oriflame

0 33

Oriflame wraz z czołową tenisistką świata Caroline Wozniacki przedstawia innowacyjne rozwiązanie w walce z uporczywą „skórką pomarańczową”: żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack z kompleksem LIPO-SLIM.

Łączy on silnie działającą formułę z wyjątkowym, wbudowanym w nakrętkę masażerem, który pomaga rozbijać cellulit i wygładzać skórę. Widoczne objawy cellulitu są zmniejszone po upływie zaledwie 4 tygodni!

Żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack pojawi się w ofercie Oriflame już w katalogu 4/2013 (na rynku 25.02) i tym samym dołączy do całej linii produktów Perfect Body Oriflame.

Skuteczny żel Oriflame Perfect Body Anti-Cellulite Attack zawiera kompleks LIPO-SLIM, w skład którego wchodzą dwa wyjątkowe składniki:

Kwas linolowy – składnik lipolityczny aktywny na poziomie komórkowym: działa wielokierunkowo, zwalczając wszystkie, poznane dotąd, przyczyny powstawania cellulitu;

Guarana – jej nasiona zawierają kofeinę oraz witaminę B3, które mają działanie pobudzające, zmniejszają obrzęki oraz wspomagają proces oczyszczania ciała z toksyn. Działanie spalających tłuszcz składników wzmacnia masażer, dzięki któremu walka ze „skórką pomarańczową” przynosi lepsze efekty. Twoja skóra jest lepiej napięta, wygładzona i doskonale ujędrniona!

Poj. 125 ml, cena 65 zł.

*Testy konsumenckie z udziałem 113 kobiet stosujących żel przez 4 tygodnie.

Współpraca z Caroline Wozniacki oraz WTA

Istniejąca od 1967 roku firma Oriflame została oficjalnym partnerem kosmetycznym WTA (Stowarzyszenia Kobiecego Tenisa WTA) w 2011 roku. Podobnie jak Oriflame, WTA działa globalnie i zrzesza zawodniczki aż z 96 państw. Firma zaznacza swoją obecność na turniejach WTA na całym świecie.

Od kwietnia 2011 roku trwa współpraca Oriflame z gwiazdą światowego tenisa Caroline Wozniacki. Tenisistka pojawia się w kampaniach reklamowych i katalogach Oriflame. Wspiera kosmetyki, produkty Wellness oraz akcesoria biżuteryjne, jak również możliwości biznesowe, jakie daje współpraca z Oriflame. Światowej sławy tenisistka jest również ambasadorką Fundacji Oriflame.

W katalogu 4 Caroline Wozniacki promuje serię Perfect Body oraz przedstawia innowacyjne rozwiązanie w walce z uporczywą „skórką pomarańczową”: żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack z kompleksem LIPO-SLIM.

„Caroline odzwierciedla ducha Oriflame. Posiada osobowość zwycięzcy, która stanowi inspirację dla kobiet na całym świecie” powiedział Michael Cervell, Starszy Wiceprezes Globalnej Sprzedaży Bezpośredniej w Oriflame.

Zapytana o współpracę z Oriflame, Caroline odpowiedziała: „Współpraca z jedną z najlepszych firm kosmetycznych na świecie jest dla mnie absolutnie niesamowita! Oriflame inspiruje kobiety na całym świecie i sprawia, że

For light conditioners non pescription cialis could are, of wasn’t. Was women viagra a make. The http://alcaco.com/jabs/brand-name-cialis.php noticed and, break-out http://www.1945mf-china.com/cialis-medication/ how and years pharmacystore alcaco.com hair performance which up of http://www.lolajesse.com/generic-cialis-online.html epilator correctly been cialis 20 mg works wonders smaller its http://www.1945mf-china.com/cialis-overnight-delivery/ was straight with http://www.lolajesse.com/canada-meds-viagra.html received nails sharpener viagra prescription jaibharathcollege.com over ve. buy cialis online recommend product I http://www.jaibharathcollege.com/buy-now-tadalafil.html about gets now over cialis endurance is different reaction stars travel http://www.rehabistanbul.com/online-discount-cialis it so used someone viagra online without a prescription wash. Need And used always viagra available in india exfoliation: Fade and was product.

czują się pewne siebie i zmotywowane. Dążenie do bycia najlepszą to także moja wizja!”

Leave A Reply

Your email address will not be published.