Pokonaj cellulit w 4 tygodnie z Oriflame
Oriflame wraz z czołową tenisistką świata Caroline Wozniacki przedstawia innowacyjne rozwiązanie w walce z uporczywą „skórką pomarańczową”: żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack z kompleksem LIPO-SLIM.
Łączy on silnie działającą formułę z wyjątkowym, wbudowanym w nakrętkę masażerem, który pomaga rozbijać cellulit i wygładzać skórę. Widoczne objawy cellulitu są zmniejszone po upływie zaledwie 4 tygodni!
Żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack pojawi się w ofercie Oriflame już w katalogu 4/2013 (na rynku 25.02) i tym samym dołączy do całej linii produktów Perfect Body Oriflame.
Skuteczny żel Oriflame Perfect Body Anti-Cellulite Attack zawiera kompleks LIPO-SLIM, w skład którego wchodzą dwa wyjątkowe składniki:
– Kwas linolowy – składnik lipolityczny aktywny na poziomie komórkowym: działa wielokierunkowo, zwalczając wszystkie, poznane dotąd, przyczyny powstawania cellulitu;
– Guarana – jej nasiona zawierają kofeinę oraz witaminę B3, które mają działanie pobudzające, zmniejszają obrzęki oraz wspomagają proces oczyszczania ciała z toksyn. Działanie spalających tłuszcz składników wzmacnia masażer, dzięki któremu walka ze „skórką pomarańczową” przynosi lepsze efekty. Twoja skóra jest lepiej napięta, wygładzona i doskonale ujędrniona!
Poj. 125 ml, cena 65 zł.
*Testy konsumenckie z udziałem 113 kobiet stosujących żel przez 4 tygodnie.
Współpraca z Caroline Wozniacki oraz WTA
Istniejąca od 1967 roku firma Oriflame została oficjalnym partnerem kosmetycznym WTA (Stowarzyszenia Kobiecego Tenisa WTA) w 2011 roku. Podobnie jak Oriflame, WTA działa globalnie i zrzesza zawodniczki aż z 96 państw. Firma zaznacza swoją obecność na turniejach WTA na całym świecie.
Od kwietnia 2011 roku trwa współpraca Oriflame z gwiazdą światowego tenisa Caroline Wozniacki. Tenisistka pojawia się w kampaniach reklamowych i katalogach Oriflame. Wspiera kosmetyki, produkty Wellness oraz akcesoria biżuteryjne, jak również możliwości biznesowe, jakie daje współpraca z Oriflame. Światowej sławy tenisistka jest również ambasadorką Fundacji Oriflame.
W katalogu 4 Caroline Wozniacki promuje serię Perfect Body oraz przedstawia innowacyjne rozwiązanie w walce z uporczywą „skórką pomarańczową”: żel antycellulitowy Perfect Body Anti-Cellulite Attack z kompleksem LIPO-SLIM.
„Caroline odzwierciedla ducha Oriflame. Posiada osobowość zwycięzcy, która stanowi inspirację dla kobiet na całym świecie” powiedział Michael Cervell, Starszy Wiceprezes Globalnej Sprzedaży Bezpośredniej w Oriflame.
Zapytana o współpracę z Oriflame, Caroline odpowiedziała: „Współpraca z jedną z najlepszych firm kosmetycznych na świecie jest dla mnie absolutnie niesamowita! Oriflame inspiruje kobiety na całym świecie i sprawia, że
czują się pewne siebie i zmotywowane. Dążenie do bycia najlepszą to także moja wizja!”