Gigi Hadid nową ambasadorką Maybelline NY
Nowy Jork, styczeń 2014- Maybelline New York ogłasza, że amerykańska złota dziewczyna Gigi Hadid została ich najnowszą twarzą. Gigi dołączy do elitarnej grupy modelek, w której skłaGIGI HADID NOWĄ AMBASADORKĄ MAYBELLINE NYd wchodzą Christy Turlington, Adriana Lima, Jourdan Dunn, Emily DiDonato, Marloes Horst, Kemp Muhl i wiele, wiele innych.
?Bycie twarzą Maybelline New York oznacza dla mnie wiele więcej niż ktokolwiek może sobie wyobrazić; to wydaje się być nieprawdopodobne! To najbardziej niesamowite uczucie i marzenie, które się spełnia,? wyznała Gigi. ?Czuje się niezwykle zaszczycona będąc częścią szczególnej marki, z którą dorastałam. Jestem naprawdę zachwycony tą możliwością?.
W wieku zaledwie 19 lat, Gigi uświetniała wybiegi dla Marca Jacobsa, Giles, Soni Rykiel, Jeana Paula Gaultiera, Jeremy Scotta i Chanel. Wylądowała na okładce czwartego wydania CR Fashion Book autorstwa Carine Roitfeld, a w grudniu 2014 ukazała się na okładce Harper Bazaar w Malezji. Kierowana przez Carine Rotfeld, Gigi pozuje dla najbardziej renomowanych fotografów takich jak Steven Meisel, Mario Sorrenti, Craig McDean, Bruce Weber, Giles Bensimon, Sebastian Faena i Ellen Von Unwerth.
? Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać Gigi Hadid w Maybelline New York? powiedział Jerome Bruhat, ogólnoświatowy prezydent marki. ?Jako najmłodsze złote dziecko przemysłu modowego, Gigi jest znana ze swojej pewności siebie, radosnego jak i uwodzicielskiego charakteru. Odzwierciedla ona wartości wyznawane przez naszą markę i reprezentuje na całym świecie kobiety Maybelline New York, które są inteligentne, seksowne, optymistyczne i pełne życia?.
Kariera pięknej modelki, o niebiesko-zielonych oczach rozpoczęła się w bardzo młodym wieku,, kiedy to została odkryta przez współzałożyciela Guess Paula Marciano. Rozpoczęła od udziału w projektach Baby Guess, Guess Kids, a następnie przeszła do właściwego Guess. Kampanie z Tomem Fordem, dla Sports Illustrated i miejsce w znanym kalendarzu Pirelli na 2015 rok były następnymi krokami.
Pochodząca z Malibu ulubienica mediów podbija teraz ulice Nowego Jorku. Udanie rozpoczynając nowy rok, Gigi osiągnęła zdumiewającą popularność w mediach, notując ponad 1.4 miliona użytkowników śledzących jej profil na Instagramie oraz 193 tysiące miłośników na Twitterze. W 2014 roku wylądowała na listach Top 50 Models oraz Top Sexiest Models portalu Models.com, ponadto została doceniona przez Sports Illustrated jako jedna z 12 najlepszych debiutantek 2014 roku, jej nazwisko pojawiło się również w zestawieniu 25 Hottest Sex Symbols of 2014 magazynu Rolling Stone.
Gigi, oprócz bycia znakomitą dżokejką i siatkarką, pozostaje aktywna trenując boks w Nowojorskim Gotham Gym. Jako dodatek do swojej dużej aktywności w mediach społecznościowych, Gigi prowadzi popularny Tumblr blog SevenAngels, ostatnio ukończyła również pierwszy rok studiów licencjackich z zakresu psychologii sądowej na Eugene Land College The New School for Liberal Arts.
Gigi zadebiutuje w kampanii reklamowej Maybelline New York jeszcze w tym roku.
O Maybelline New York
Maybelline New York jest wiodącą marką kosmetyków na świecie, dostępną w ponad 100 krajach. Dzięki połączeniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań ze znajomością najnowszych trendów i nowojorskiego stylu, misją Maybelline New York jest zapewnienie innowacyjnych, przystępnych i naturalnych kosmetyków dla każdej kobiety. Marka jest obecnie oficjalnym partnerem Mercedes-Benz Fashion Week w Nowym Jorku oraz innych ośmiu tygodni mody na całym świecie.