W świecie urody, mody i showbiznesu...

VIVA GLAM wspiera fundację MAC AIDS Fund

0 12

Światowy Dzień Walki z AIDS to wyjątkowa data, to wtedy cały świat solidaryzuje się z osobami żyjącymi z HIV/AIDS. 100% zysku ze sprzedaży produktów VIVA GLAM wspiera fundację MAC AIDS Fund w walce z HIV/AIDS.

CO MOŻE JEDNA POMADKA VIVA GLAM…
-Zakup 254 prezerwatyw mających na celu ochronę przed zakażeniem wirusem HIV
-Tygodniowa Dostawa świeżych warzyw, owoców oraz najpotrzebniejszych produktów spożywczych dla matki z dzieckiem dotkniętych wirusem HIV
-Zakup 200 nowych igieł dla osób uzależnionych od narkotyków, aby zapobiec transmisji wirusa HIV poprzez zużyte igły.
-Zapewnienie 32 zestawów do bezpiecznego seksu, zawierających prezerwatywy i lubrykant wraz z instrukcją.
-Zapewnienie czystego i bezpiecznego noclegu na 2 noce dla jednej osoby zarażonej wirusem HIV/AIDS
-Zakup 10 indywidualnie dobranych i pożywnych posiłków dla osoby dotkniętej przez wirus HIV/AIDS
-Zakup jednego szybkiego testu na obecność wirusa HIV
-Zakup nowego krawatu i koszuli na rozmowę o pracę dla jednego mieszkańca schroniska dla osób cierpiących na HIV/AIDS
-Zakup jednej pary butów do szkoły dla dziecka osieroconego z powodu AIDS
-Przebadanie 14 kobiet w ciąży na obecność wirusa HIV

W 1994, gdy AIDS rozprzestrzeniało się w postępie geometrycznym na całym świecie, założyciele M?A?C szukali sposobu przeciwstawienia się epidemii. Zachęceni wsparciem pracowników, postanowili stworzyć MAC AIDS Fund i z organizacji walczących z HIV/AIDS uczynić beneficjenta charytatywnej działalności firmy. Do chwili obecnej, dzięki różnym inicjatywom mającym na celu zbiórkę pieniędzy, jak VIVA GLAM, kartki okolicznościowe Kids Helping Kids oraz dzięki pomocy słynnych rzeczników z branży rozrywkowej i świata mody, MAC AIDS Fund zebrała ponad 400 milionów dolarów.  Przedwczesna śmierć Franka Angelo w 1997 roku była początkiem nowego rozdziału w historii MAC. W roku 1998 Estée Lauder Companies nabyły pozostałe udziały firmy, a John Demsey został mianowany prezesem MAC. Pod jego zarządem wzmocniła się wieź pomiędzy modą, przemysłem kosmetycznym i kulturą, dzięki czemu MAC zachował swój nowatorski charakter. Walnie przyczyniał się on do inicjowania współpracy z takimi gwiazdami jak Linda Evangelista, Liza Minnelli, Pamela Anderson, Catherine Deneuve i inne, oraz lansowania programów MAC VIVA GLAM i Beauty Icon.  Rozwijając się, MAC nieustannie zaspokaja potrzeby swoich klientów, ciągle poszerzając istniejące i wprowadzając nowe kategorie, z których każda jest odpowiedzią na zapotrzebowanie wśród najważniejszych ambasadorów MAC – profesjonalnych artystów makijażu. Równie ważne jak wzrost sprzedaży na rynkach międzynarodowych jest zaangażowanie firmy w MAC AIDS Fund, serce i duszę marki.

Leave A Reply

Your email address will not be published.