Relacja z konferencji prasowej Rene Furterer
26 kwietnia w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki Rene Furterer, eksperta w naturalnej pielęgnacji włosów. Obchodzą oni swoje 60-lecie.
Zaproszonych gości przywitał Tomasz Procajło, Bussines Unit Manager René Furterer, który także przedstawił najważniejsze filary marki, stanowiące jej fundamenty od momentu stworzenia do dziś: ekspertyza, natura, sensoryczność oraz selektywność.
Monika Kozłowska, Produkt Manager René Furterer, zaprezentowała nową gamę 5 SENS i opowiedziała o kompleksowej pielęgnacji przeznaczonej dla włosów suchych i bardzo suchych KARITE, a także przypomniała o 5ciu kultowych produktach marki. Gościem specjalnym na konferencji był ambasador marki René Furterer w Polsce Mariusz Szymojko, stylista fryzur, który przybliżył temat trendów w nadchodzącym sezonie, a następnie wykonał pokazową fryzurę wakacyjną na głowie znanej modelki Anny Piszczałki z zastosowaniem suchego olejku 5 SENS.
5 SENS WYJĄTKOWY RYTUAŁ DLA WŁOSÓW
Dla wszystkich kobiet poszukujących niepowtarzalnych wrażeń, René Furterer stworzył suchy olejek upiększający. To unikalny produkt do pielęgnacji włosów, który pozwala kobietom odkryć niezwykłe moce 5 naturalnych olejów roślinnych. Owoc wiedzy botanicznej Rene Furterer, 5 SENS Suchy olejek upiększający jest zaproszeniem do wyjątkowego doświadczenia dla piękna, chwilą przyjemności, która pobudzi wszystkie zmysły. Aby rytuał pielęgnacji był w pełni doskonały, w linii znajdują się także dwa produkty uzupełniające, 5 SENS Szampon Upiększający i Balsam Upiększający Ułatwiający Rozczesywanie.
KARITE HYDRA KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA NAWILŻAJĄCA DLA WŁOSÓW SUCHYCH – KARITÉ NUTRI ODŻYWCZA DLA WŁOSÓW BARDZO SUCHYCH
W nowej gamie KARITE, marka poszukuje nowego wymiaru masła Shea: olej Shea dla optymalnego nawilżenia oraz masło KARITE z etyką, aby odżywiać włosy od środka. Masło Shea, bogate w lipidy niezbędne dla zdrowia włosów, znalazło zastosowanie w formie oleju bądź masła, ze względu na pokrewną strukturę ze włosem. Obecnie technologia formuły opiera się o specyficzny, wyspecjalizowany rodzaj lipidów, mający na celu odbudowę konkretnych elementów wewnątrz włókna włosa. Gama będzie dostępna od lipca 2017.
O MARCE:
W roku 1957 roku, René Furterer stworzył markę, której przyświecała idea podkreślania naturalnego piękna włosów, dzieki zastosowaniu wyjątkowych rytuałów pielęgnacyjnych z wykorzystaniem naturalnych wyciagów roślinnych. Produkty René Furterer, wraz z zabiegami opartymi o innowacyjną ekspertyzę i oryginalne techniki, sprawiły, że w krótkim czasie marka stała się szeroko rozpoznawalna i pożądana przez ówczesnych celebrytów, dziennikarzy, lekarzy i magazyny kobiece.
W 2017 roku marka świętuje 60 lat obecności na rynku, mocno stojąc za swoimi fundamentalnymi wartościami: ekspertyza, naturalność, sensoryczność oraz ekskluzywność.