Marka Cardio Bunny w salonie sportowym 4Faces
HubStyle, właściciel m.in. fitnessowego brandu dla kobiet Cardio Bunny, rozpoczął współpracę ze spółką OTCF S.A., właścicielem m.in. multibrandowych sklepów 4Faces i marki 4F. Pierwszym krokiem jest otwarcie nowego salonu 4Faces w Galerii Północnej w Warszawie, gdzie będzie dostępna oferta kobiecej odzieży sportowej Cardio Bunny.
Kolekcja fitnessowa Cardio Bunny pojawiła się w nowym, multibrandowym salonie 4Faces w Galerii Północnej w Warszawie. Na blisko 1000 m2 powierzchni powstał unikalny koncept sportowy, promujący aktywny styl życia w takich obszarach, jak trening, bieganie, pływanie, turystyka, sporty zimowe oraz rowery.
4Faces to specjalistyczne multibrandowe salony sportowe, które oferują swoim klientom m.in. starannie wyselekcjonowaną ofertę marek sportowych, wsparcie sprzedawców-ekspertów i serwis sprzętu sportowego.Głównym atutem marki jest jednak strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego oraz trenera personalnego, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu.
Pierwszy salon w Warszawie, to kolejny etap w rozwoju marki 4Faces w Polsce. Wystarczy
wspomnieć, że nasze sklepy funkcjonują już w Poznaniu i Katowicach. Atutem 4Faces jest przede wszystkim silne połączenie sportowego know-how i nowych technologii, w którego centrum jest człowiek oraz jego rozwój sportowy. Wszystkim naszym parterom biznesowym zapewniamy profesjonalne wsparcie i jakościową ekspozycję, licząc oczywiście na współpracę korzystną dla każdej ze stron-stwierdził Wojciech Mikulski, członek zarządu firmy OTCF, właściciela marek sportowych 4Faces, 4F i Outhorn.
Otwieramy przestrzeń dla Cardio Bunny w Galerii Północnej dzięki podjętej współpracy z 4Faces. To pierwszy krok na drodze do współpracy i cieszymy się z jej dynamiki. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy wiele korzyści biznesowych. Na otwarcie wchodzimy z naszą nową kolekcją Wild Birds – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu HubStyle S.A.
Główną inspiracją kolekcji Wild Birds były piękne, kolorowe, rajskie ptaki. Ich charakter i natura kojarzą się z wolnością, siłą i niezależnością, a właśnie taka jest kobieta Cardio Bunny. Wszystkie tkaniny wykorzystane w kolekcji Wild Birds zostały stworzone i połączone w taki sposób, aby dawać największy komfort i swobodę podczas ruchów. Zostały zastosowane nie tylko termoaktywne dzianiny, ale również płaskie szwy.
Współpraca Cardio Bunny z 4Faces nie jest przypadkowa, tym bardziej że obie marki mają komplementarne filozofie. Ponadto, pierwszy warszawski salon 4Faces w Galerii Północnej będzie zarazem debiutem Cardio Bunny w centrum handlowym.