EKOCUDA po raz trzeci zawładnęły stolicą
Życie w stylu eko to nie tylko moda, lecz styl życia, który zyskuje z roku na rok kolejnych zwolenników. Miłośnicy kosmetyków naturalnych spotkali się w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w dniach 25-26.11, gdzie już po raz trzeci odbyły się Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda.Swoje produkty zaprezentowało ponad 100 marek – było więc w czym wybierać.
Dwa dni zakupowego szaleństwa i dwa piętra zapełnione naturalnymi produktami, dodatkowo ponad strefą wystawienniczą – strefa warsztatowo-wykładowa. Jedni przyszli na targi po wypatrzone wcześniej w Internecie produkty, drudzy po kosmetyczne rady i wiedzę, jeszcze inni spotkać osoby takie jak oni – pozytywnie zakręconych na punkcie eko. Zarówno wystawcy, jak i uczestnicy przybyli do Warszawy z najdalszych części Polski, wszystko po to, by spotkać się osobiście, wymienić wrażeniami z używania kosmetyków naturalnych i wybrać najlepsze ekocuda.
–Dokładnie rok temu odbyła się pierwsza edycja Ekocudów, miałam nadzieję, że zostanie na tyle dobrze przyjęta, iż będę mogła realizować kolejne. Patrząc na tłumy, które odwiedziły w ten weekend Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, cieszę się, że miłośników eko przybywa i jest potrzeba organizacji takich targów nie tylko w Warszawie, ale i w innych miastach – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Wśród wystawców i odwiedzających mamy już stałych bywalców, którzy są z nami od pierwszej edycji. Mamy takich uczestników, którzy zakupy kosmetyczne robią od targów do targów, a przy okazji jesiennej edycji, kupują także prezenty świąteczne dla bliskich.
Podczas Ekocudów można było powąchać, przetestować, optymalnie dobrać do własnych potrzeb po konsultacji z producentem i zakupić wybrany kosmetyk. Co więcej – na targach funkcjonowała również strefa wykładowa i warsztatowa, gdzie
specjaliści z branży przekazywali uczestnikom wiedzę dotyczącą czytania składów czy domowej produkcji kosmetyków. Ci, którzy zapisali się na warsztaty zdobywali wiedzę praktyczną podczas spotkania z Kasią Konopą PINK MINK Studio oraz przedstawicielami marek AnnabelleMinerals, ZuiOrganic, Lili Lolo czy Resibo.
–Każda edycja to dla mnie nowa wiedza i kolejne cenne wskazówki dotyczące stosowania kosmetyków. Bardzo cenię sobie rozmowy z właścicielami marek, osobami reprezentującymi firmy. Często sama nie wiem, jakiego kosmetyku potrzebuję,więc pytam, jak mam dbać o moją skórę, by była właściwie odżywiona – otrzymuję kompleksową poradę, dopasowane do moich potrzeb kosmetyki i zazwyczaj próbki dla moich znajomych. I właśnie w taki sposób zostałam ambasadorką kosmetyków naturalnych wśród moich znajomych – podsumowała targi Agnieszka, uczestniczka Ekocudów od pierwszej edycji.
Listopadowe EKOCUDA 2017 z sukcesem przechodzą do historii. Na szczęście przed nami kolejne edycje – w marcu w Gdańsku, w kwietniu w Warszawie!
Sponsorem strategicznym wydarzenia była marka Naturativ, specjalizująca się w naturalnych kosmetykach pielęgnacyjnych. Jedyna polska marka z międzynarodowym certyfikatem naturalności NATRUE.
Sponsorzy: Annabelle Minerals, Naturativ.
Wystawcy: Annabelle Minerals, Naturativ, MinisterstwoDobregoMydła, John Masters Organic, Harmonique, Fresh & Natural, Jan Barba, Lush Botanicals, Lavera, Lily Lolo, Hagi, Purite, Sylveco, Iossi, Esse Organic, Resibo, Ecolore, Amilie, Mokosh i inni.
Patroni medialni: Co jest grane24, SlowLife. Food & Garden, egaga.pl, e!stilomagazine, allnaturals, inspirantka.pl, wirtualnekosmetyki.pl, Enter the room, Czytamyetykiety.pl, Ulicaekologiczna.pl, TrustedCosmetics.pl, Dawanda, ekologia.pl, ekocentryczka.pl, N jak natura, MagazynKosmetyki, Dobra Mama, PiggyPeg, PINK MINK Studio, Beautyshow.pl, lovecosmetics.pl, urokzyciaalergika.pl, zdrowalistazakupów.pl, iszpilki.pl, ekotropiciel.pl, wwwlosy.pl, SHEMAG, Slov, magazyn V mag, Naturalnie z pudełka, Słodki Live, Radio Kampus, magazyn Drogeria, poradnikzdrowie.pl, Feszyn, Imperium Kobiet, Lejdis, Biokurier.