W świecie urody, mody i showbiznesu...

Wyłoniono najlepsze produkty i usługi 2020 roku. Poznajcie laureatów XI Mobility Trends!

0 2
Jeden najważniejszych plebiscytów technologicznych w Polsce Mobility Trends rozstrzygnięty. W ostatni weekend marca polscy miłośnicy technologii po raz 11. poznali zdobywców nagrody Złoty Bell ? wyróżnienia dla najlepszych produktów i usług w 2020 roku.

Ostatni weekend marca z pewnością stał pod znakiem nowych technologii. Od piątku 26 marca do poniedziałku 29 marca poznawaliśmy laureatów XI edycji plebiscytu Mobility Trends. Organizator tego jednego z najważniejszych konkursów branży nowych technologii stopniowo dawkował emocje i przez cały weekend za pomocą swoich kanałów Social Media ogłaszał wyniki konkursu.

Tegoroczna edycja z pewnością była inna niż poprzednie. Ze względu na sytuację epidemiologiczną w Polsce musieliśmy zrezygnować z corocznej gali, w trakcie której wręczano nagrody. Jednak było dla nas oczywiste, że sam plebiscyt powinien się odbyć i postanowiliśmy przeprowadzić go wraz z naszymi partnerami medialnym online; podkreśla Tomasz Cieślak, pomysłodawca Mobility Trends.

W tym roku statuetka Złoty Bell była przyznawana w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli internauci. W pozostałych 6 kategoriach, zadecydowała Rada Merytoryczna, w której skład wchodzą dziennikarze oraz eksperci z branży nowych technologii. O tym, że konkurs na stałe wpisał się do świata IT świadczy ogromne zainteresowanie głosowaniem. Ogólnie oddano ponad 21 387 głosów. Najwięcej osób zagłosowało w kategorii Smartfon Roku 2020 Oddano w niej 7492 głosów, które zadecydowały o zwycięstwie iPhone 12 pro.

Wybór Internautów

Nagrodę za Mobilną aplikację B2C odebrał Netflix Inc. za aplikację mobilną Netflix. W segmencie B2B statuetka przypadła Zoom Video Communications Inc. za aplikację Zoom. W kategorii Oferta operatorska roku 2020 w segmencie B2C triumfowała oferta T-Mobile Polska z ofertą T-Mobile nielimitowane rozmowy i Netflix w jednym pakiecie, a w segmencie B2B: P4 posiadający ofertę Play dla firm. Złoty Bell w kategorii Mobilne płatności trafił do mBanku za usługę Aplikacja mBank, natomiast za najlepszy Internet mobilny w 2020 roku internauci uznali Internet 5G Plusa od Polkomtel. Głosami konsumentów Huawei Polska zwyciężyło w kategorii Tablet roku 2020 za urządzenie Huawei MatePad Pro, a Huawei Watch GT 2 Pro doceniono jako Akcesorium roku 2020. Za najlepszy Gadżet roku 2020 uznano Mi Electric Scooter Pro 2 autorstwa Xiaomi Technology Polska, samochodowym gadżetem roku został wideorejestrator Mio MiViue 846, a gaminowym gadżetem uznano Sony PlayStation 5. Wśród sportowych gadżetów prym wiedzie Jabra Elite Active 75tod i to jej przyznano statuetkę Złoty Bell w tej kategorii.

Za najinteligentniejszy domowy sprzęt statuetkę zgarnął iRobot Roomba i3+. Telefon myPhone Rumba 2 okrzyknięto Telefonem roku 2020, zaś notebookiem poprzedniego roku został Dell Latitude 9510 z 5G . Technologicznym autem minionego roku wybrano Mercedes-Benz EQC, zaś za Innowację roku uznano Bose Open Ear Audio od Bose. Według głosujących najlepszym smartfonem 2020 roku został Apple iPhone 12 Pro Max.

Zdanie ekspertów

Oprócz nagród w kategoriach, w których decydują konsumenci nieodłącznym elementem plebiscytu są kategorie, w których to eksperci należący do Rady Merytorycznej wyróżniają statuetką te firmy, które ich zdaniem najbardziej na to zasłużyły w 2020 roku. W skład członków Rady Merytorycznej plebiscytu wchodzą przedstawiciele niemal każdego obszaru IT. W tym roku postanowili wyróżnić 6 firm, przyznając im statuetkę Złoty Bell w jednej z 6 kategorii. Wśród laureatów znaleźli się Xiaomi Technology Polska Sp. z o.o. otrzymując tytuł Producenta roku 2020. Operatorem roku została uznana firma Polkomtel Sp. z o.o. Złoty Bell w kategorii Dystrybutor roku 2020 trafił w ręce przedstawicieli firmy Hama Sp. z.o.o, a tytuł polskiej firmy roku otrzymała firma MAXCOM S.A. W opinii przedstawicieli Rady Merytorycznej tytuł Retailer roku 2020 należy się firmie TERG S.A, a firmą która w 2020 była najlepszym debiutantem jest Realme Mobile Telecommunications Co. Ltd.

Mobility Trends to nie tylko konkurs. To z pewnością jedne z największych cyklicznych badań rynku i opinii ukierunkowanej na nowe technologie konsumenckie. Plebiscyt pozwala zidentyfikować aktualnie panujące trendy i preferencje na polskim rynku. Technologia zajmuje coraz więcej miejsca w naszym życiu. Wyniki głosowania internautów, na podstawie których wyłaniany jest zwycięzca danej kategorii niejednokrotnie pokazywały co tak naprawdę o ich produkcie czy usłudze myśli klient końcowy. Mając to na uwadze staramy się co roku podążać za trendami i modyfikujemy kategorie tak, by jak najlepiej odwzorowywały strukturę polskiego rynku mobilnych technologii; podkreśla Tomasz Cieślak.

O randze plebiscytu Mobility Trends świadczy szereg partnerów i patronów medialnych w tym: Polsat News, Womens Health, Auto Motor i Sport, Mens Health, Forum Wiedzy, Autoportret Ostrego, Motoślad Android.com.pl, Instalki.pl, Operatorzy.pl MobilityNews.pl, Handelot, Telix.pl, Technosenior, BigChina.pl, MenWorld.pl, DailyWeb, BeautyShow.pl oraz Info Produkt.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Cyfrowa Polska.

Leave A Reply

Your email address will not be published.