W świecie urody, mody i showbiznesu...

Fisher-Price podaruje setkom Polek relaks z okazji Dnia Mamy

0 1
Marka Fisher-Price rusza w Polsce z wyjątkową akcją mającą na celu wsparcie zmęczonych codziennymi obowiązkami mam i podarowanie im chwili zasłużonego relaksu. Inicjatywa Dzień Mamy z Fisher-Price została stworzona w odpowiedzi na wyniki badań, według których matki dzieci w wieku 0-7 lat mają dla siebie średnio tylko 56 minut dziennie. We współpracy z największą w kraju siecią gabinetów beauty&SPA YASUMI, Fisher-Price oferuje setkom mam w całej Polsce możliwość skorzystania z relaksującego masażu w promocyjnej cenie oraz wygrania dodatkowych nagród z okazji zbliżającego się Dnia Mamy.

W skali pierwszego roku życia dziecka, świeżo upieczony rodzic śpi średnio o 663 godziny mniej niż normalnie! Badanie zlecone przez markę Fisher-Price zostało przeprowadzone w marcu tego roku na grupie 1000 Polek. Prawie trzy czwarte ankietowanych kobiet (74%) stwierdziło, że rodzicielstwo w czasach pandemii sprawiło, że czują się bardziej wyczerpane niż zwykle. Natomiast 78% ankietowanych przyznało, że wraz z narodzinami dziecka, zaczęły postrzegać sen jako luksus, a nie podstawową potrzebę biologiczną organizmu, którą mogę naturalnie zaspokajać każdej nocy. Spytane o idealny prezent z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, prawie dwie trzecie (74%) ankietowanych matek przyznało, że to o czym marzą to chwila odpoczynku.

W oparciu o powyższe wyniki, marka Fisher-Price stworzyła akcję do udziału, w której zaprasza wszystkie mamy w Polsce pragnące celebrować swoje święto poprzez upragniony relaks. Dzięki współpracy z siecią gabinetów kosmetycznych YASUMI, marka oferuje możliwość zakupu masażu relaksacyjnego dla młodych mam z rabatem w wysokości do -50% za 45-minutowy zabieg. Okazja ta zarezerwowana jest dla 663 kobiet, symbolicznie nawiązując w ten sposób do ilości utraconych godzin snu podczas pierwszego roku macierzyństwa. Voucher na zabieg będzie można kupić na stronie sklep.yasumi.pl, a zrealizować w jednym z ponad 100 salonów YASUMI w kraju. Dla mam, które umówią się na masaż w dniach od 17 maja do 13 czerwca, w salonie YASUMI czekać będzie dodatkowa niespodzianka w postaci specjalnej zawieszki na drzwi z kodem zniżkowym na zabawki Fisher-Price. Co więcej, mama która skorzysta z masażu, będzie mogła wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody w tym m.in. zestaw kosmetyków do domowej pielęgnacji. Zadaniem konkursowym będzie przedstawienie swojego sprawdzonego sposobu na relaks. Wszystkie informacje na temat konkursu mamy znajdą na zawieszkach. Setki zawieszek na drzwi zostaną wręczone Polkom, by pomóc im nadrobić zaległości w śnie, a ponadto przypomnieć o tym, jak istotne jest by nie zapominały o swoich potrzebach.

W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o negatywnych skutkach izolacji, której wszyscy doświadczyliśmy w związku z pandemią wywołaną Covid-19. Każdy z nas borykał się z niedogodnościami w tym wyjątkowo ciężkim czasie, jednak bezapelacyjnie to właśnie rodzice, a zwłaszcza matki małych dzieci musiały zmierzyć się z największymi trudnościami. Macierzyństwo to piękne, lecz szalenie wyczerpujące doświadczenie – i to w normalnych czasach. Wyniki przeprowadzonego badania utwierdziły nas tylko w przekonaniu, że Polki potrzebują teraz odpoczynku bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie, setki matek w całej Polsce zyskają cenny czas dla siebie i poświęcą go na relaks – mówi Ewa Bielawa, Brand Manager marki Fisher-Price w Polsce.

W przeprowadzonym badaniu, ponad 1/3 ankietowanych mam (37%) przyznała się do wywierania na sobie dodatkowej presji a 41% kobiet stwierdziło, że przedkłada dobro innych swoim kosztem. Z kolei dla 69% ankietowanych mam, pogodzenie obowiązków zawodowych i macierzyństwa było w ostatnim roku dużym wyzwaniem. Jak Polki opisują samo macierzyństwo? Wśród najczęściej wymienianych przymiotników znalazły się określenia takie jak: piękne (64%), ciekawe (55%), wyczerpujące (52%) oraz wspaniałe (52%).

Akcja Dzień Mamy z Fisher-Price rusza w poniedziałek 17 maja. Zakup vouchera na zabieg relaksacyjny możliwy jest na stronie sklep.yasumi.pl. Ilość zabiegów ograniczona. Na wszystkie mamy, które umówią się na zabieg w salonie YASUMI w dniach od 17 maja do 13 czerwca czekać będzie wyjątkowa zawieszka od Fisher-Price z kodem rabatowym na produkty marki i informacją o konkursie.

Leave A Reply

Your email address will not be published.