Jak założyć salon YASUMI?
YASUMI to jedna z najbardziej znanych marek w branży beauty&SPA. Obecnie w Polsce i za granicą prosperuje 110 salonów, a liczba ta wciąż rośnie. Co zrobić, by zostać franczyzobiorcą brandu, który lubią zarówno kobiety, jak i mężczyźni?
Yasumi w języku japońskim znaczy relaks. Sieć salonów YASUMI zapewnia innowacyjne zabiegi czy japońskie rytuały kosmetyczne dbające o urodę, szeroką gamę kosmetyków inspirowanych krajem kwitnącej wiśni, ale też relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Dlatego klienci tak chętnie korzystają z jej usług. Marka YASUMI jest bardzo przyjazna dla franczyzobiorców, została laureatem konkursu Businesswoman&life, w którym przyznano jej tytuł Lidera Systemów Franczyzowych. Co zrobić, by dołączyć do sieci i założyć salon YASUMI? Jakie warunki musimy spełnić i co w zamian dostaniemy?
Podstawą sukcesu w tym biznesie jest lubić ludzi i lubić z nimi pracować. Inwestor nie musi znać się na kosmetologii, na tym mają znać się wykonujące zabiegi kosmetyczki i fizjoterapeuci, których rzetelnie przeszkolimy. Inwestor musi mieć pojęcie o biznesie, ma nim zarządzać, wdrażać rekomendowane przez nas marketingowe działania, budować zespół. ? mówi Zofia Bydałek, założycielka i wiceprezes marki YASUMI.
Zanim zrobimy pierwszy krok, należy przemyśleć, do którego programu chcemy przystąpić. YASUMI oferuje trzy – zależnie od wielkości miasta, liczby mieszkańców oraz posiadanych funduszy na inwestycję.
YASUMI Instytut Zdrowia i Urody
Ten program wybierany jest najczęściej. Sprawdza się zarówno w dużych jak i mniejszych miastach. Oferuje najszerszy zakres zabiegów, włącznie z zakresu medycyny estetycznej, która jest coraz bardziej popularna i korzystają z niej klienci niezależnie od wielkości miejscowości.
WYMAGANIA:
- wejście do programu – ok. 250 tys. zł netto
- lokal własny lub wynajmowany o powierzchni min. 100 mkw, aby można było wydzielić w nim co najmniej 4 gabinety zabiegowe, najlepiej z wejściem od ulicy, dużymi witrynami i niedalekim parkingiem
- urządzenie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów YASUMI
- praca wyłącznie na kosmetykach YASUMI
- opłata merketingowa 300 zł netto miesięcznie
YASUMI Epil
Program, który sprawdza się w większych i mniejszych miastach. Liczba mieszkańców nie ma dużego znaczenia, ponieważ wiodącą usługą jest tu depilacja, a na nią jest popyt wszędzie. Oprócz depilacji inwestor może oferować inne zabiegi z wyjątkiem tych związanych z medycyną estetyczną.
WYMAGANIA:
- wejście do programu – min. 155 tys. zł netto
- lokal własny lub wynajmowany min. 80 mkw, najlepiej z wejściem od ulicy i witryną oraz pobliskim parkingiem
- urządzenie lokalu według standardów YASUMI
- opłata na działania marketingowe wynosi 300 zł netto miesięcznie oraz % od obrotu, pierwszy rok – 1%, kolejne lata o 1% więcej aż do 5% po pięciu latach funkcjonowania
- jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 10 tys. zł netto
YASUMI Beauty Point
Program polecany w miastach do 40 tys. mieszkańców. Oferta zabiegowa opiera się na pielęgnacji ciała, twarzy dłoni i stóp.
WYMAGANIA:
- wejście do programu to min. – 95 tys. zł netto
- preferowany lokal własny o powierzchni min. 80 mkw, najlepiej z wejściem od ulicy, witryną, dogodnym dojazdem i parkingiem w pobliżu
- przystosowanie lokalu do wymagań sieci
- miesięczna opłata marketingowa w wysokości 300 zł netto oraz % od obrotu, pierwszy rok 1%, kolejne lata o 1% więcej aż do 5% po pięciu latach funkcjonowania
- jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 10 tys. zł netto
Po wybraniu programu (a nawet wahając się, który będzie najlepszy), należy skontaktować się z YASUMI najlepiej przez formularz kontaktowy, który znajduje się tutaj lub też napisać maila na adres kontakt@yasumi.pl. Z potencjalnym franczyzobiorcą skontaktuje się opiekun franczyzowy i odpowie na wszelkie pytania związane z prowadzeniem własnego biznesu pod szyldem YASUMI.
YASUMI gwarantuje pomoc w wyborze programu, w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej lokalu. Daje możliwość przygotowania projektu lokalu i wizualizacji w 3D. Pomoże również w doborze sprzętu i kosmetyków do zabiegów, przekaże całe know-how, jak prowadzić salon YASUMI i nie popełniać błędów biznesowych. Zapewni także wsparcie w rekrutacji personelu i jego bezpłatne szkolenia, udostępni skuteczne narzędzia marketingowe. Jednym słowem franczyzobiorca dostaje wszystko, co jest niezbędne do prowadzenia udanego biznesu. Jest wspierany na każdym etapie inwestycji tak długo, jak tego potrzebuje.