Propozycje na sezon jesień-zima od Sephory
Co roku perfumerie Sephora przygotowują media day dla dziennikarzy, blogerów i influencerów, którzy spotykają się w jednym miejscu, by poznać nowości, jakie pojawią się w sklepach stacjonarnych Sephora oraz online.
Kilka marek zaprezentowało zestawy typowo świąteczne, np. kalendarze adwentowe wypełnione kosmetykami 🙂 W zależności od zestawu ceny zaczynały się od 180 zł do ponad 600 zł. Kalendarze zaoferowały, np. Sephora, Plov, Benefit. Zaskoczyła mnie zmiana kolorystyki całej linii świątecznej Sephora Collection. Pastelowe kolory zostały zmienione na intensywne. Chabrowy jest przewodnim odcieniem tej kolekcji. Ale co najważniejsze, Sephora pokazała mniejsze i większe paletki cieni, podkłady oraz produkty, które można indywidualnie dobrać do własnych potrzeb i spakować w kosmetyczkę.
Na Xtmas Day królowały zapachy od mocnych orientalnych do delikatnych kwiatowych, a nawet owocowych.
Podczas prezentacji można było zobaczyć kosmetyki, sprawdzić ich pigmentację, czy zapach, ale prawdziwa frajda czeka mnie z testowania tego, co znajduje się w torbie… 🙂