Co zyskasz z franczyzą YASUMI
Franczyza YASUMI istnieje od 2003 roku. Obecnie to jedna z największych sieci w branży beauty&SPA. Oferuje przemyślany model biznesowy, który pozwala prowadzić gabinet przynoszący zyski.
Łatwo otworzyć gabinet kosmetyczny, trudniej sprawić, by zyskał uznanie i zaufanie klientów. Dołączając do YASUMI, ten problem masz z głowy. Sieć jest już znana i lubiana. Oferuje własną markę specjalistycznych kosmetyków, japońskie rytuały piękna, nowoczesne zabiegi poprawiające urodę połączone z głębokim relaksem. Opracowała bezpieczny model biznesowy, by chronić cię przed błędami, oszczędzić twój czas i pieniądze. Ponieważ YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów, oferuje pomoc na każdym etapie rozwoju.
Poczucie bezpieczeństwa
YASUMI będzie cię wspierać tak długo, jak długo będziesz tego potrzebować.
Ważne, by franczyzobiorca dobrze i bezpiecznie się z nami czuł. Dlatego zawsze może się do nas zwrócić o radę i pomoc – wyjaśnia założycielka marki i wiceprezes zarządu, Zofia Bydałek.
Sieć YASUMI skupia się na łączeniu pielęgnacji urody z głębokim relaksem, co daje wspaniałe efekty. W ich ofercie przeważają rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Tego typu usługi to strzał w dziesiątkę. W dzisiejszym świecie relaks stał się niezbędny. Jest podstawowym elementem zdrowego stylu życia, dlatego YASUMI wciąż zyskuje nowych klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez utrzymania najwyższej jakości oferowanych kosmetyków i zabiegów.
Mimo wielu lat działalności, ogromnego zaangażowania i zdobytego doświadczenia, uważnie obserwujemy rynek i wciąż się udoskonalamy. Nie stoimy w miejscu – dodaje Zofia Bydałek.
Sprawdzony program
Największą popularnością, zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów, cieszy się program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY dedykowany miastom średnim i dużym. Oferuje wiele relaksująco-upiększających zabiegów na twarz i ciało oraz zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Wymaga większej inwestycji niż oferowany wcześniej Yasumi Epil, ale z czasem przynosi większe zyski. Konsultant handlowy pomoże dobrać najlepszą formę współpracy.