Szukasz najlepszych trendów w pielęgnacji? Sephora jak co roku zorganizowała spotkanie podczas, którego zaprezentowała produkty do włosów, makijażu i pielęgnacji skóry. Nie zabrakło nowości…
W nadchodzącym sezonie ma królować kolor niebieski i różne jego wariacje. Cienie, eyelinery, maskary – wszystko po to, by uwydatnić oko. Oprócz tego nadal trwa moda na podreślanie naturalności poprzez kolory typu nude i podkłady, które nie tylko kryją niedoskonałości, ale przede wszystkim nawilżają i pielęgnują cerę. Lady Gaga i Selena Gomez to dwie znane twarze nowej kampanii. Jeśli chodzi o kosmetyki Lady Gagi to warto wspomnieć do korektorze pod oczy. Ma lekką, ale trwałą konsystencję. Nie tylko maskuje, lecz także wygładza, odpręża, rozświetla i kryje na średnim poziomie.
Oprócz korektora Lady Gagi na Sephora Media Day były produkty, które szczególnie przypadły mi do gustu. Listę znajdziecie pod zdjęciami.
Zaintrygowało mnie kilka produktów, np. szminka powiększająca i wypełniająca usta https://www.sephora.pl/p/derminfusions—balsam-wypelniajaco-regenerujacy-718685.html
Byłam zachwycona nowym zapachem od Givenchy https://www.sephora.pl/p/linterdit-tuberose-noir—woda-perfumowana-P10057294.html
Moją uwagę przykuły piękne paletki od Sephory https://www.sephora.pl/p/color-shifter-strange-botanicals—paleta-cieni-do-powiek-P10055783.html
Piankowy podkład bogaty w aktywne składniki pielęgnujące, które rozświetlają i nawilżają skórę, aby wydobyć jej naturalny blask oraz utworzyć gładką powierzchnię pod makijaż. https://www.sephora.pl/p/cloud-glow-primer—rozswietlajacy-podklad-piankowy-P10056749.html
Magda Cieślak