Mobility Trends 2016 wyłoni najlepsze produkty i usługi w branży technologicznej
Do końca miesiąca entuzjaści nowych technologii mogą oddawać głosy na usługi i produkty w dziedzinie IT oraz Telecom, które w 2016 roku zrobiły na nich największe wrażenie. Głosować można poprzez stronę: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Producenci oraz dystrybutorzy dodali do ankiety ponad 400 produktów i usług, które miały premierę w ubiegłym roku. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odbędzie się już po raz siódmy. Jest ona najważniejszym wydarzeniem podsumowującym miniony rok w branży technologicznej.
Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends organizowany jest od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility. Pokazuje zmieniające się trendy w branży mobilnych rozwiązań, ale przede wszystkim nagradza produkty i usługi, który wyróżniły się na tle konkurencji. Do plebiscytu zgłoszone zostały urządzenia i rozwiązania, które miały premierę w minionym roku. Te, które zdobędą najwięcej głosów konsumentów, otrzymają statuetkę Złoty Bell, przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella ? wynalazcy telefonu.
Nagrody za 2016 rok zostaną wręczone w 26 kategoriach. W 21 kategoriach laureatów wybiorą konsumenci, którzy do 31 stycznia zagłosują na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Kapituła konkursowa przyzna nagrody zaledwie w 5 kategoriach: Producent roku 2016, Operator roku 2016, Dystrybutor roku 2016, Polska Firma roku 2016, Człowiek roku 2016.
Kategorie konsumencie:
Smartfon roku 2016
Notebook roku 2016
Tablet roku 2016
Gadżet roku 2016
Akcesorium roku 2016
Aplikacja Mobilna B2B roku 2016
Aplikacja Mobilna B2C roku 2016
Mobilna Gra roku 2016
Nawigacja roku 2016
Mobilny Bank roku 2016
Technologiczne Auto roku 2016
Gadżet Sportowy roku 2016
Inteligentny Dom 2016
Produkt Specjalny roku 2016
Mobility Kids 2016
Nowość roku 2016 – produkt
Nowość roku 2016 – usługa
Innowacja roku 2016
Internet Mobilny – oferta roku 2016
Oferta Operatorska dla biznesu roku 2016
Oferta Operatorska dla klientów indywidualnych roku 2016
-Każda edycja konkursu Mobility Trends, choć ma to samo przesłanie, jest nieco inna. Dokładnie analizujemy trendy rynkowe oraz potrzeby konsumentów i reagujemy na nie. Obserwujemy innowacyjne zmiany oraz premiery produktowe lub dynamiczny rozwój pewnych trendów w danym okresie i zgodnie z nimi modyfikujemy kategorie konkursowe. W ostatnim czasie mogliśmy obserwować intensywny rozwój pewnych segmentów rynku, wśród których znalazły się między innymi inteligentne akcesoria oraz rozwiązania do domów, wirtualna rzeczywistość (VR), aplikacje, czyli kontent na smartfony. Nowe trendy to również pojazdy elektryczne oraz drony. Pojawiło się też sporo startupów, które pracują nad innowacyjnymi projektami. Mam nadzieję, że trendy technologiczne nie będą tylko przychodziły do nas ze świata, ale w kolejnych latach to Polska będzie uczestniczyła w rozwoju innowacyjności technologicznej. Głęboko wierzę, że za rok będziemy mogli nagradzać więcej polskich firm za ich produkty oraz usługi – mówi Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group.
Sponsorami głównymi Gali Mobility Trends są firmy: Samsung i Nelro Data
Sponsorzy: Lenovo, Capitol, 4 PUBLICITY, LG, NaviExpert
Partnerzy: Sony, Play, Maxcom, Nubia, MyTaxi, Technikalia.pl
Patron honorowy: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Oficjalni patroni medialni: WP, Polsat News, Super Express, Mobility, Mobzilla, Android.com.pl, Technikalia.tv
Patroni medialni: Telix, Tabletowo, Instalki, Pan Gadżet, Info Market, toTU, Galaktyczny, eBiznes, MobiRANK, BeautyShow