W świecie urody, mody i showbiznesu...

Nowe marki własne w drogeriach Natura

0 49

O’Dyssey to najnowsza marka kosmetyków przeciwzmarszczkowych, która od czerwca stanęła na półkach drogerii Natura. Jest to już druga premiera w kategorii marek własnych w tym roku. W marcu do oferty dołączyła wegańska marka BOTANIC SkinFood, która szybko zdobyła uznanie konsumentów i wyprzedała się w ciągu zaledwie miesiąca.

 

Kosmetyki O’DYSSEY – SEKRETY KOBIET ŚWIATA są przeznaczone do pielęgnacji dojrzałej skóry kobiet po 45 roku życia. Kosmetyki są dedykowane kobietom, które są ciekawe egzotycznych nowości, ale ze względu na ograniczony budżet często nie decydują się na zakup np. drogich kosmetyków koreańskich. Marka obejmuje trzy linie kosmetyczne oparte na jadzie żmii, śluzie ślimaka i mleczku pszczelim.

Wprowadzając markę O’DYSSEY po raz pierwszy sięgamy po kategorię produktów anti-aging, co stanowi ważny etap w rozwoju naszej sieci. Zdajemy sobie sprawę, że w tym segmencie mierzymy się z silną konkurencją. Jesteśmy jednak pewni, że wysoka jakość, oryginalne składniki, wyróżniające opakowania i atrakcyjne ceny pozwolą zdobyć serca konsumentek – powiedział Arkadiusz Szczepaniak, p.o. Prezesa w Natura Sp. z o.o.

W ofercie Natury jest już 14 marek własnych. Obejmują one produkty higieniczne, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji czy kąpieli oraz chemię gospodarczą.

Leave A Reply

Your email address will not be published.