Co oferuje jedna z największych sieci beauty&SPA?
Zaczęło się w 2003 roku. Wtedy powstał pierwszy gabinet YASUMI, a obecnie to jedna z największych sieci beauty&SPA w Polsce. Dlaczego odniosła taki sukces? Oferuje więcej niż się na pierwszy rzut oka wydaje.
YASUMI jest znane z japońskich rytuałów i zabiegów, które łączą skuteczną pielęgnację ciała z głębokim relaksem. Doceniane są również ich specjalistyczne kosmetyki i akcesoria do domowego SPA. Ale przede wszystkim stworzyła atrakcyjny model biznesowy dla swoich franczyzobiorców. Dzięki niemu chroni ich przed błędami i umożliwia ich stabilny rozwój.
Pewny biznes
Franczyzobiorca YASUMI od pierwszych dni jest otoczony opieką ekspertów. To daje duże poczucie bezpieczeństwa i chroni cię przed podejmowaniem błędnych decyzji. Eksperci marki przekazują ci know-how. Doradzają, który lokal będzie najlepszy, jak go urządzić, pomagają ułożyć ofertę zabiegów dla klientów, wybrać odpowiedni sprzęt i kosmetyki. Szkolą twój personel i wręczają ci komplet materiałów marketingowych. Brzmi jak bajka, a jednak to prawda. Dlaczego?
Błędy jednostki są błędami całej sieci. Odpowiedzialność za sukces spoczywa na wszystkich partnerach. Dlatego ogromną wagę przykładamy do tego, by nasi franczyzobiorcy mieli komfort pracy i mogli świadczyć usługi na najwyższym poziomie – mówi założycielka marki, Zofia Bydałek.
W ofercie sieci znaleźć można wyróżniające się na rynku japońskie rytuały pielęgnacyjne, które są jak odprężające wakacje. Cieszą się popularnością, gdyż w zabieganym świecie głęboki relaks stał się niezbędny. Oczywiście nie zdobyłyby uznania klientów, gdyby nie były na najwyższym poziomie. I chodzi tu zarówno o skuteczność zabiegów, jak i kulturę personelu. Ponadto Yasumi dba o to, by klienci mogli skorzystać z oferty zabiegów technologicznych – od laseroterapii i światłoterapię, poprzez modelowanie sylwetki i usuwanie owłosienia, aż po mikronakłucia skóry z falą radiową.
Uważnie obserwujemy rynek, trendy, technologiczne zdobycze. Muszę przyznać, że zmieniają się coraz szybciej, a naszym zadaniem jest natychmiast na nie reagować i je wykorzystywać w naszej pracy – dodaje Zofia Bydałek.
Wysokiej klasy kosmetyki i akcesoria
Oprócz zabiegów i rytuałów, YASUMI ma swoje linie kosmetyczne, które zdobywają uznanie wśród klientów i dziennikarzy. Do najbardziej znanych i cenionych należą: linia Bakuchiol opracowana z myślą o cerze dojrzałej i wrażliwej, linia Melano – na przebarwienia i chroniąca przed fotostarzeniem, meRose, której formuła koncentruje się na nawilżaniu i kojeniu podrażnień czy linia Mamushi ARG – wykorzystuje argirelinę, która prasuje zmarszczki jak żelazko. Warto też wspomnieć o domowych akcesoriach: urządzeniach do liftingu, peelingu czy oczyszczania, oraz profesjonalnych urządzeniach do gabinetów.
Bony podarunkowe
Ciekawą ofertę w YASUMI stanowią bony podarunkowe na profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki. Pięknie zapakowane są jak wyrafinowany prezent. Warto je spersonalizować, wybierając design kartonika i wpisując godność osoby obdarowanej. Ich realizacja jest bardzo prosta i wygodna. Można je wykorzystać w każdym salonie YASUMI w Polsce lub w internetowym sklepie przez 12 miesięcy od czasu zakupu.