W świecie urody, mody i showbiznesu...

Delia Cosmetics na targach kosmetycznych w Dubaju

0 35

W dniach 27-29 maja 2014 r. w Dubaju odbyły się targi Beautyworld Middle East. To największa impreza branżowa na Bliskim Wschodzie poświęcona produktom kosmetycznym do ciała, włosów oraz paznokci. W wydarzeniu wzięło udział ponad 20 wystawców z Polski. Jednym z reprezentantów naszego kraju w Polskim Pawilonie Narodowym była Delia Cosmetics- firma posiadająca ugruntowaną pozycję na rynkach zagranicznych w 52 krajach na całym świecie – Od Stanów Zjednoczonych, przez Europę, Afrykę, aż po Azję. Stoisko firmowe, jak na większości targów, cieszyło się z dużym zainteresowaniem i przyciągnęło dystrybutorów nie tylko z Emiratów, ale z całego Bliskiego Wschodu. Największą popularnością cieszyły się kosmetyki do koloryzacji włosów oraz henna.

 

Udział w tej największej imprezie wystawienniczej na Bliskim Wschodzie Delia Cosmetics ocenia bardzo pozytywnie.

Dla nas to już 6. edycja uwieńczona kolejnym sukcesem. Udało nam się spotkać z dotychczasowymi klientami, niektórzy przyjechali specjalnie po to, aby odwiedzić nasze stoisko. Pojawiło się również sporo nowych odwiedzających, z rynków, na których do tej pory nie prowadziliśmy jeszcze dystrybucji – mówi Karol Szmich, współwłaściciel Delia Cosmetics.

Szczególne zainteresowanie wśród odwiedzających wzbudziły sztandarowe linie w ofercie firmy. – Największym powodzeniem, zgodnie z naszymi oczekiwaniami, cieszyły się produkty do koloryzacji i pielęgnacji włosów oraz henna do brwi, zaś wśród kosmetyków kolorowych można było zauważyć zainteresowanie pomadkami i lakierami do paznokci – ocenia Karol Szmich.
Stali klienci bardzo pozytywnie odebrali również nowości w ofercie pielęgnacji twarzy i ciała.
Tego typu wydarzenie pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, dlatego warto się do niego odpowiednio przygotować.

– Na targi w Dubaju przygotowuje się specjalną ofertę dostosowaną do specyficznych oczekiwań klientek i klientów o znacznej różnicy kulturowej i upodobaniach nieco innych niż europejskie – mówi Szmich.

Polski Pawilon Narodowy został dostrzeżony przez przedstawicieli lokalnych władz – odwiedziła go m.in. Raja al Gurg, szefowa Dubai Business Woman Council, której towarzyszył Ambasador RP w Emiratach Adam Krzymowski.

– Ze względu na dotacje Polska wystawiła się w licznym gronie. Konsekwencję w działaniu będzie można ocenić w przyszłym roku, kiedy nie przewidziano dopłat na wystawy eksportowe.
Delia Cosmetics z pewnością pojawi się na Targach w 2015 r. i, tak jak w tym roku, zamierza  pokazać się z jak najlepszej strony.

W stosunku do ubiegłego roku liczba wszystkich wystawców na targach w Dubaju wzrosła o ponad 30%, co pokazuje silne i stale rosnące znaczenie tego wydarzenia w branży kosmetycznej.

Leave A Reply

Your email address will not be published.